Over Engineering

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Duben 28 20:23:20 CEST 2017

To je otázka. Montážníci na firmě používali vždy takovou tu plastovou
aku vrtačku a když už se moc vachlala, tak koupili za těch pár stovek
novou. Pak jednou na konci roku jim majitel aby nemusel platit takové
daně, koupil Bošku asi za 15k. Ta bude mít opravdu rekordní životnost,
protože leží ve skříni a chlapi dál používají ty plastové. Byla prostě
moc těžká do ruky.

Mrazík