Over Engineering

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Duben 28 17:50:41 CEST 2017

Některé nápady jdou proti zdravému rozumu.
My vyrábíme stroje, které se ovládají přes dotykový panel. Poslední dobou
přicházejí požadavky, aby je šlo ovládat i z mobilu nebo tabletu. Na dálku
to ovládat nelze, protože nemáte vizuální zpětnou vazbu. Takže si
představuji, jak takový člověk stojí před vestavěným HMI, ale místo něj
používá mobil s poloviční úhlopříčkou displeje a s nutností používat obě
ruce. Není nad pokrok...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Friday, April 28, 2017 10:09 AM
To: HW-news
Subject: Re: Over Engineering

Dokonalý. Střeva vypadají spíš na hodně slušnou kancelářskou laserovku nebo
tak něco. Výhoda je, že když si to koupím, tak i moje prababička v tom bude
moci vymačkávat pytlíky. Nevýhoda je, že už já je za dva roky nikde
nekoupím, protože si celý ten projekt lehne...

Jinak úplně mimo - k čemu je taková krávovina dobrá? Dám do mašiny pytlík a
mašina si přes QR přečte, co v pytlíku je a přes WiFi mi to oznámí. To je
super nápad. Co mi ale zabránilo si přešíst potisk na pytlíku a přijít o
tohle "překvapení"? O samotném konceptu vymačkávače se snad ani zmiňovat
nebudu - proč používat ruce, když na to můžu mít takovou krásnou mašinku...

My si ten zánik civilizace fakt zasloužíme.

Pavel Kutina