OT: Over Engineering

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 28 12:36:47 CEST 2017

 28.4.2017, 12:22:19

Dulezitej elyt v tesne blizkosti, neceho co topi, presto ze na pcb je
fura mista. Dnes snad jedna z nejbeznejsich "chyb".
Proc ji konstrukter udelal ?
- z hlouposti, neb nevi, ze je to spatne
- sice vi, ze je to spatne stran zivotnosti, ale musi splnit nejaka
jina kriteria, napr. EMC
- ma v zadani, zivotnost obvodu xx provoznich hodin, tedy klasicke
kurvitko

Konstrukteri sice mohou byt hloupi, ale ze az tak, ze se nedokazi
poucit ani za 10 let, coz je asi tak doba, kdy je tento problem silne
rozsiren, je mi zatezko uverit. Tedy verim spise v duvody 2 a 3.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz