DOS driver pro PS/2 mouse a opticky hranol

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Duben 28 12:20:53 CEST 2017

Takto
Vystup vypada na klasicky cannon pro COM1 na nem  je tam takovy adapter
na PS2 na ktery je pripojena PS2 Keytronics klavesnice s trackballem.
Driver je tam trak101.com
System bych nemenil, je to kustomizovana deska, tedy zadne PC, ale deska
s 286 CPU, na ktere jsou servo radice s rs-422 a misto hdd je tam flash
ci jina prepisovatelna pamet.
Jellikoz klavesnici uz nesezenu, tak jsou dve moznosti, naucit se to
ovaladat pres klavesnici, nebo zkusit nahradni.

Diky za tipy jdou zkouset.

LK