OT: Over Engineering

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 28 10:43:15 CEST 2017

Dňa 28. apríla 2017, 10:32, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

> Uzasny clanok - na jednej strane spravne popisany princip, na druhej
> prototypovo nespravna implementacia toho principu... Dotycny by sa radsej
> mal drzat programovania.

Zrejme si si vsimol niekto mozno nie, treba si pozriet aj autora
clankov. Aj toho kritizujuceho setrenie na nespravnom mieste, aj toho
schvalujuceho setrenie na nespravnom mieste. Ale nazorova
konzistentnost sa vytraca vzdy ked treba zatlacit na peniaze.

> No a je tretia skupina, ktora ani nekupuje, ani nepredava, ale frfle.

A hlavne v piatok!