3D placata obrazovka

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Duben 24 08:19:58 CEST 2017

No kupit a do dvoch tyzdnov vratit :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Saturday, April 22, 2017 10:19 PM
To: HW-news
Subject: RE: 3D placata obrazovka

Zákazníci mají zájem o jiné televize! Dnes jsem si byl cosi vyzvednout v Alze a u výdeje měli vystavené reklamní televize LG o úhlopříčce 77" za 600 000 Kč. Tedy kecám, bylo to 599 900 Kč.

Fakt bych chtěl vidět toho magora, který je ochotný do něčeho tak stupidního, jako je televize, investovat tyhle peníze. :-)))

Teď jsem se schválně kouknul a nechal TV seřadit "od nejdražšího" a mají tam i 100" za 1,8 Mega. Bohužel není na skladě a je jen na objednávku :-)))

Jakub Šerých