*m*terske r*dio?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Duben 23 16:52:23 CEST 2017

Původní zpráva ze dne 23.04.2017 od David Belohrad:

> Nemam pronlem to koupit. Ovsem neda se to stahnout po koupeni online
> a do ciziny mi to neposlou. Navic kdyz,si objednam amaro do ch, tak
> postovne je trikrat vetsi nez cena casopisu. Tolik ke kvalite sluzeb
> a memu dotazu.

No tak my tady v ČR si zase kupujeme všechno možné třeba v USA, odkud
je to dopravné také dražší :-)

Jinak, jestli chceš nějaký obsah koupit tady v Česku a dát ho ke
stažení, aby se to nemuselo posílat do ciziny, já s tím problém nemám
a rád ti pomohu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem