Malá připravená stavebnička DDS ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 21 16:12:07 CEST 2017

Zdravím,
  díky za ukázky, ale tyto jsou na moje použití příliš velké a komplexní. Já myslel něco, co se vestaví vyloženě do toho rádia a bude se to ovládat signály z původního přepínače kanálů. Tedy žádný displej, žádná vestavěná tlačítka typu Up/Down, ale spíše pružný firmware, kterým řeknu, jakou kombinací statických signálů na těch vstupech budu volit příslušnou frekvenci (např. PR21: 3 kanály - uzemnit jeden, druhý nebo třetí bit, VR21: 12 kanálů - ovládací skříňka uzemňuje jeden ze čtveřice a jeden z trojice bitů naráz). Tedy to nebude vůbec koukat ven a schová se to nejlépe na tu desku, kde by byla jinak např. ta matice 12 krystalů spolu s LC moduly pro jejich doladění.
  Zdraví Pavel