CapMeter

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Duben 21 15:46:44 CEST 2017

Dobrý den,

Zítra se  na to podívám osciloskopem. Displej je napájený 5V,
rezonátorový odpor je trimr nastavený na 10k. Podle mě to tím měřícím
obvodem asi nebude, když se neobjeví nic rozumného na displeji. Spíš si
myslím, že bude nějaký problém s programem. Našel jsem teď i zdroják
toho programu:
http://www.electro-tech-online.com/attachments/capmeter_hires_v11_eblc1388-asm.103873/

S pozdravem,

--