CapMeter

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Duben 21 14:32:28 CEST 2017

628 a 628A mali problem s tym, ze PGM pin bolo treba (myslim) prizemnit
cez odpor alebo priamo, aby sa bez programatora neprepinali do
programovacieho rezimu. Este tam bolo nieco so vstupmi komparatora, ale
ten je pouzity, tak by to nemalo mat vplyv. Ten PGM pin sa mi vybavi
vzdy, ked narazim na oznacenie 628(A), pouzil som dokopy asi 10 kusov
tohoto PIC ale snad vsade som musel dodatocne doriesit jeho spravnu
uroven pri resete...

Jaro