rychlejsi AD prevodnik

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 21 13:47:54 CEST 2017

Preposielam od read-only clena:

Az tak nestandartna krabicka to nie je... Ano treba to ocertifikovat,
ale podla toho ako sa s tym stm32 + ethernetom prezentujete tu v
konfere, tak som si myslel, ze to uz mate davno hotove a
ocertifikovane. A ten 1Msps prevodnik sa k tomu da urcite dorobit...
Takze by to nemuselo byt az take drahe, ako ste to ocenil a mal by ste
aj nieco do buducna, ale fakt je ten, ze neviem aky mate bussines
model a aka je struktura Vasich zakaznikov... Ale metoda hotovych a
ocertifikovanych modulov bola velmi schopna a pruzna obchodna
strategia uz pred 20 rokmi... A niekedy v tom case vznikla aj tato
hracka, viac na etc.sk. Urcite si tam nieco vyberiete.