Re: GPS tracker přes mobilní data

Libor Kozák libor.kozak na tiscali.cz
Pátek Duben 21 11:45:10 CEST 2017

Tohle by to mohlo asi umět, tady je manuál
http://shop.alienmode.cz/images/images_extra/TK102B_navod.pdf v CZ nebo
EN http://gpsrf.ru/download/usermanual_tk102b_eng.pdf
na straně 13. je nastavení GPRS komunikace, není tam toho sice mnoho,
ale něco málo jo. Tak zkuste mrknout.

Ale zařízení nevlastním ani s ním nemám žádné zkušenosti.
S pozdravem
Libor