Cim mazat stipacky?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 20 21:40:12 CEST 2017

>Kdyz chcete kleste vycistit, musite ten bordel dostat ven, ne jej jen
>rozpustit.

Vyzeram ako padnuty na hlavu, pan kolega? ;-)

>Do kloubu kapnu nekolik kapek, chvili
>pockam a nasledne kleste intenzivne otviram a zaviram co to jde.

Samozrejme ze som s nimi skvrdlal ako najaty (a utieral vychazavsi gebuz -
nebolo ho vela) - najprv s tou IPA, potom s tym nitroriedidlom, a az potom
som to nechal cez noc ked to nemalo ucinok. Este aj po napatlani s WD som
s tym skvrdlal, tiez to nemalo ziadny ucinok (to by snad mohlo pokryt
"petrolej v zmesi s riedkym min. olejom").

Tie, ktore sa s IPA nerozchodili a s nitroriedidlom ano, tiez po skvrdlani
- bol som napisal ze "takmer okamzite", t.j. bolo treba 3-4x zaskvrdlat a
az potom to zacalo chodit eno nuno.

Na tie nechodivsie skusim ten limonen ked sa k nemu dostanem; ale
samozrejme to nie je nijako akutne, stipacky sa chvalabohu daju kupit...
:-)

Dakujem vsetkym za pripomienky a komentare.

wek