Cim mazat stipacky?

Čtvrtek Duben 20 13:34:45 CEST 2017

Ze zvedavosti - kde? (ja mam jeste dostatecnou zasobu z Brna
http://www.fima-brno.cz/cz/index.php/page/23.html ale je dobry vedet, zrovna limonen
moc rozsireny neni)

Jeste malou zkusenost, mel jsem takhle neco zatuhlyho (nejaky kovovy hejblatko) a po
vycisteni acetonem to zatuhlo jeste vic, protoze se odplavilo cosi, co vlastne v
pohybu pomahalo a zustalo neco jineho, co drhlo :-) Tehdy jsem limonen neznal, ale
rozhybal jsem to nejakym noname olejem s petrolejem - postupne jsem to proleval a
vymackaval a vyfoukaval tekutou spinu dokud to nejak nefungovalo.

D.O.