Cim mazat stipacky?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 20 09:43:50 CEST 2017

Dakujem vsetkym za namety a pripomienky v aj mimo konferencie.

Zda sa, ze klucovou je otazka vycistenia a nie samotne mazanie. Na
experimenty som pouzil dva pomerne zle chodiace exemplare. Aj ked povodna
hypoteza bola ze su zalepene od zvyskov tavidla, macanie v IPA pomohlo len
marginalne. Dostal som tip na aceton - skusil som nitroriedidlo, naco
jeden exemplar sa takmer okamzite uvolnil do dokonalosti, ale druhy nie
ani po celonocnom macani (pritom u neho to macanie v IPA malo vacsi vplyv,
a aj z neho vyplavil akysi cierny gebuz). Takze zrejme je medzi ramenami
na klznej stycnej ploche zmes kdejakeho lepkaveho odpadu a treba sa
strafit do spravneho rozpustadla ci ich kombinacii, pripadne u konkretnych
kusov riesenie ani nemusi existovat.

Strekol som ich tym WDckom, uvidime co to spravi dlhodobo. Konkor som
davnejsie tiez skusal ale bez toho predchadzajuceho rozpustania, tak som
ho mozno nepravom zamietol.

Dakujem

wek