Re: Solární waterproof powerbanka - fake

Jan Linhart hw na liny.cz
Čtvrtek Duben 20 00:34:22 CEST 2017

      Musel bych to znovu rozebrat, s rizikem dolámání soudržících paciček.

Jako klasická powerbanka to takto lze používat, ale po větě od Jakuba Šerých

o slaboduchém číňanovi jsem nad tím ve smyslu soláru zlomil hůl. Srdečně

tímto děkuji za osvětu a ušetřený čas. Prošel jsem ebay a na rýžových
plantážích

nenašel žádnou použitelnou solární power b.

      Proto se časem vydám vaší cestou, sic bych rád něco kapesního.
Děkuji za

odkazy. Našel jsem na toto téma diplomku a teď již vím, že musí být
osvětleno vše.

      Samostatné články mi přijdou celkem drahé. Napadlo mě, jestli tady
někdo neví

o vyřazeném panelu, určeném k likvidaci? Předpokládám, že by se dal
"vytěžit"... ?

Nicméně, pokud jste z HK nebo Prahy a neupotřebíte všech 80 článků, tak bych

třeba 10 odkoupil. Předpokládám, že jsou PoLy. Při uzavírání do skla bych se

bál rozbití. Našel jsem silikony na Lučební závody Kolín. A opět, pokud
by se dalo

s někým dohodnout o "odsypání...?" :-)

     Ještě dodám mou vizi o zapojení. Vzít 6x Li-Ion, paralelně. K tomu
10 solárů

(seriově) a připojit natvrdo k Li-Ion s tím, že paralelně k tomu dám
nějaké diody, aby

pohlídaly 4,1V. S "vykuchanými" články bude potíž ve velikosti. Pak asi
3 soláry

a Step-Up.

Honza

Odkaz na diplomku: