nabijaci cip pre li-ion akumulator

Středa Duben 19 12:19:28 CEST 2017

Ta rekrystalizace je i u Lionek? Myslel jsem že tyhle problémy má jen
NiCd - tam se články musí pravidelně formovat. U malých sintrovaných
článků to bylo podle toho, jakým proudem se vybíjejí a u velkých
(osvětlovací na vagónech a startovací na lokomotivách) se doporučuje 4x
za rok. Ale u toho NiCd se vybíjením krystaly rozpustí a při nabíjení ta
struktora zase vyroste. U Lion se říká, že baterky se dají dobíjet
kdykoliv.
Anděl