Cim mazat chrcici potenciometr

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Duben 19 00:16:25 CEST 2017

Zivot je slozitej a mozny je vsechno :) Ale to vyhnuti bezce mimo
puvodni drahu ma taky svoji logiku - prece jen ta draha je X-nasobne
sirsi, nez kolik si ji ten bezec za cely zivot uzije, tak proc mu
neudelat radost...

Jehlova pinzeta (jo, jsem trochu magor, takze mam jemne naradi
vybrousene do hrotu a ostri, o ktere je mozne se zranit, takze tyhle
jemne prace pak docela jdou), opora pro ruku, dobre svetlo a jde to.
Naposledy jsem takhle rekonstruoval 12 potenciometru v kytarovem kombu -
kdyz jsem zjistil, kolik stoji nove, tak mi pripadalo vyrazne levnejsi
tomu venovat ty dve hodiny prace...

Pavel Kutina