Cim mazat chrcici potenciometr

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Duben 19 00:06:07 CEST 2017

Tak dobre, ty chytre rady vynecham, a doporucim Diavu :) Cervenou.
Cokoliv jineho mi vzdycky situaci jen zhorsilo (v lepsim pripade
zlepsilo kratkodobe).

Ale ono je docela dobre to delat poradne, takze ne nejakou volnou dirkou
tam naprat dve striknuti nejakeho sajrajtu a doufat, ze se vydrena
odporova draha odnekud zazracne vylihne. Resenim je potenciometr
vykucat, rozebrat, vycistit od usazenin a prachu, maznout tou Diavou a
slozit.

Ale hlavne - pri skladani nezapomenout jemne pinzetou priohnout bezec
tak, aby chodil po jine draze a vydiral ten uhlik o kousek jinde, staci
o desetinky milimetru (tedy samozrejme zalezi na velikosti
potenciometru). Je to trochu piplacka, ale narozdil od jinych metod to
ma o neco trvalejsi charakter...

Pavel Kutina