Re: ARM - reentrantní vstup to IRQ rutiny

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Duben 18 18:32:17 CEST 2017

Těch neobsazených HW přerušení zbude vždy dost. Ještě jsem se pro
jistotu koukal jak fungovaly ty nepoužité - bylo to na STM32F051, kde
jsou v tabulce vektorů díry - zřejmě v jiných řadách jsou tam přerušení
od periferií, které zrovna v tomto jednoduchém kousku chybí. A asi proto
to funguje. A jak už jsem psal - byl to jen pokus.

Mrazík