Re: ARM - reentrantní vstup to IRQ rutiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 17 20:31:40 CEST 2017

To je trochu problém.
Potřebuju vždy po 5 průchodech udělat předzpracování přijatých dat.
Těch dat je docela dost, takže si nemůžu moc dovolit příliš natahovat buffer
pro přijatá syrová data.
No a hlavní program pak dělá poměrně náročné zpracování těch
předzpracovaných
dat, včetně dost pomalých trigonometrických funkcí. Pokud bych i to
předzpracování
(které musí být děláno periodicky cca 1000x za sekundu) dal do hlavní
smyčky, tak
bych neustále v průběhu výpočtů musel testovat, jestli už něco přišlo.
Asi by to šlo (něco jako kolaborativní multitasking), ale bylo by to
dost komplikující.

PL