Mosfet TO220 - 50A

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 17 19:23:18 CEST 2017

Tohle vsechno chapu a s tim jsem si i koupil uvedeny mosfet s Rdson cca
3mR. Na nem je cca 7.5W pri tech 50A coz je vcelku ok.

Jenze pak jsem prohlizel dukladneji ten DS a zarazil me ten uvedeny graf
co jsem poslal - kdyby ta oblast pod tou DC carou byla nejak vycernena
nic bych neresil. Tohle me zmatlo zda neexistuje nejake jine omezeni.

Stejne se mi nezda, ze ta nozicka trvale snese 180A. :-(

RV