teplotny koeficient rezistorov

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 17 16:42:05 CEST 2017

Teď jsem na to koukal v kuchyni. První nalezené SMD odpory z TME - 100 ppm a
dál to neřešili. První nalezené v sekci Přesné: ve stejné řadě bylo 3 5 a 10
ppm, přičemž 3 a 5 měly rozsahy končící na desítkách kOhm, mega jen 10 ppm.
Ale z toho DS jsem byl trochu zmatenej, tak nevím jak moc ty rozsahy k sobě
patřily.

PH

-----Původní zpráva-----
From: balu
Ked som v TME naposledy hladal presne rezistory nemali skoro nic, takze
som sa tam vobec nepozeral. Z inych zdrojov som najlacnejsie nasiel
okolo 60 centov/kus.

Ale odpoved na povodnu otazku ma stale celkom zaujima. Ako velmi sa moze
lisit technologia a materialy pre vyrobu rezistorov s hodnotami povedzme
v rozsahu 3 radov od jedneho vyrobcu a z jednej produktovej rady. Ak by
to niekto vedel osvetlit, rad sa naucim nieco nove.