teplotny koeficient rezistorov

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Pondělí Duben 17 12:20:00 CEST 2017

Mno, ako to robis, do jednej holej vety zhrnut "ved nic nevieme o konstrukcii, pouzitom materiali ci snad skor materialoch, metodach ako sa dosahuje 7 radov odporu v jednom fyzickom rozmere, vplyve rozhrani a povrchov, vzajomnej difuzii ci chemickych reakciach na rozhrani materialov a o vplyve tohto vsetkeho a tuctu inych veci o ktorych neviem alebo som na ne zabudol, na teplotny koeficient"?

wek

Dòa 17. apríla 2017, 10:01, balu <balu at k-net.fr> napísal/a: