Re: Aku strunová sekačka Lidl

Raven raven na wo.cz
Sobota Duben 15 21:32:44 CEST 2017

Cau, uz to par let mam. Na takove to denni sudlani to ide. Sekam s tim
kolem rybizu, stromku a kraje travniku (no, dnes uz spise mech). Na
vetsi plochu vzrostlejsi travy bych se s tim asi nepoustel. Po
nahradnich kudlach jsem zatim nekoukal. Soucasti madla je zasobnik s cca
15ti plastovejma kudlama a zatim mam.

S pozdravem Raven