ITER, was: VU1 - katodoluminescencna ziarovka - koniec jedneho zazraku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Duben 15 18:31:52 CEST 2017

Jaj, myslite ARC, https://en.wikipedia.org/wiki/ARC_fusion_reactor . Tak tym by som si hlavu nelamal.

Ocividne to je klasicky akademicky brept, ktory ma pritiahnut pozornost medii a podla moznosti investorov; to ze to pochadza z USA ten pocit len umocnuje. Prebytocna energia z ich vreckoveho tokamaku sa bude dat potom dobre uskladnit v tych HE3DA akumulatoroch, a svietit sa nou bude prostrednictvom VU1 ziaroviek, aby som uzavrel kruh... ;-)

To, ze projekt typu ITER sa bude tahat a bude to stat viac nez vela a ze z toho mozno naozaj nikdy nic nebude, to neznamena, ze ak niekto pride a nahlas vykrikne ze on pozna lepsie riesenie a vysype za hrst nejakych prevratnych cisiel a technologii, tak ze to je hotova vec.

wek