seriove data cez bluetooth do pocitaca

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Duben 15 17:11:23 CEST 2017

Kolega co dělá programy pro Windows i na dost low-level úrovni (míněno
na úrovni ovladačů hardware, ne že to málo umí) mě od tohoto řešení
zrazoval - pokud si mohu zvolit mezi Wi-Fi a bluetooth, pak je lépe
použít Wi-Fi, protože prý ten IP stack je i ve Windows o něco lépe
udělaný. Po zkušenostech s USB CDC bych mu to i věřil.

Mrazík