[OT] Nabidka prace Uvaly (Praha vychod)

Pátek Duben 14 21:29:32 CEST 2017

Přátelé, nehledáte někdo práci? Nebo máte práci, ale uvažujete o
změně? Firma, kde pracuju, hledá nové zaměstnance. Zabýváme se výrobou
jednoúčelových strojů, tzn. průmyslovou automatizací a roboty. Volné
(technické) pozice jsou tyhle:

1) Elektromechanik - taková lepší dílenská pozice, člověk, co
sestavuje stroj, jak mechanicky, tak zapojuje pneumatiku a elektro. Je
to práce rukama, ale člověk u toho musí myslet. Asi jako když si
koupíte stavebnici 3D tiskárny a sestavíte ji dohromady, pak ladíte,
vylepšujete atd. Každý stroj je originál, práce je to rozhodně
zajímavá.

2) Servisní technik - umí (a vlastně i dělá) to samé, co ten
předchozí, ale zároveň ty stroje servisuje, takže předpoklad je ochota
cestovat a cizí jazyk, angličtina nebo němčina.

3) Mechanický konstruktér Solidworks - navrhuje součástky a sestavy
stroje v Solidworksu ve 3D.

4) PLC programátor Simatic - co dodat, programuje stroje, co vyrábíme,
předpoklad je opět ochota cestovat (a jazyk), protože stroj se musí
zprovoznit u zákazníka nebo se dělají různé úpravy a servis.

Pokud vás něco zajímá, tak se ptejte. Firma je poměrně mladá, česká
pobočka oslavila právě 5 let, jinak patříme pod německou matku, která
byla založena v roce 1990.

Pozice jsem popsal svými slovy, přišlo mi to lepší, než sem jenom
nakopírovat data z webu firmy.

Za sebe můžu říct, že tahle práce mě baví a ve firmě se mi líbí,
nastoupil jsem před půl rokem a dá se říct, že je to přesně taková
práce, jako jsem chtěl. Tedy něco, co mě bude bavit, něco kreativního,
něco, kde se vyrábí a kde se tvoří.

Děkuji za pozornost.

Pavel Kadečka.