vratek/stavebni vytah - oprava ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Duben 12 21:39:49 CEST 2017

no, pridrene lozisko, to jsem slyset nechtel, ani prorazene nejkae vynuti atd. to uz neopravim, a hned uz vubec.
to pridreni se bezrozebrani motoru a brzdy neda overit.
muzu vozit pul plnyho kolecka i dolu, ale je to celkem nefektivni :-).
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Wednesday, April 12, 2017 9:28 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vratek/stavebni vytah - oprava ?

Podle mě už víte, že je problém s rozběhovým kondenzátorem.
Pokud je jen jednoduchý a ne dvojitý, tak pořádně zkontrolovat, jak se spínačem otáčejí přívody k motoru.

Pokud to ale opravdu je produkt katování kostů a předpokládá se, že dolů to pojede vlastní vahou, tak mě napadají 3 možnosti:
- přidřené ložisko, takže se zvýšil odpor při otáčení
- důslednější zedníci, takže teď již pořádně vyškrábou z kolečka zbytky materiálu
- zákeřný vtipálek, která nafouknul kolo héliem nebo vodíkem (možná v dobré
   víře, že činí dobře tj. zeleně, když je prý perspektivní ta vodíkové
ekonomika)

PL