Kvíz k obědu... jaké je vnitřní zapojení banální plotýnky 180mm / 2000W ve sporáku???

Středa Duben 12 12:18:33 CEST 2017

Ahoj vespolek.

Původně byl nadpis v předmětu: Dotaz...

Po půl hodině trápení jsem to nakonec zjistil, protože jsem to holt potřeboval:

Víte jak je zapojená ?

Jedná se o velmi rozšířenou plotnu - například

http://www.elny.cz/litinova-plotna-1500w-180-mm-ramecek-8-mm/d-71303/

a desítky jiných e-shopů.

Bohužel nikde není uvedeno její vnitřní zapojení - jsou tam 4 svorky (pro dokonalejší zmatení číslované 1-2-4-3) a z poslední fotky v uvedeném odkazu (když si to zvětšíte) lze usoudit že na 2 (asi)  je tepelná pojistka, čili asi hlavní přívod. Jediná schémata, která jsem našel popisují připojení ke sporákovému spínači aniž by byla znát jeho vnitřní struktura.

Změřil jsem si ohmy za studena a dopočítal výkony:
svorky

ohmy

výkon [W]

1.2