Re: [OT] Trvale žhnoucí světlo v ledničce

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Duben 11 21:35:37 CEST 2017

Dne 11.4.2017 v 7:09 Petr Simek napsal(a):

> Vypada to ze v prostredi s nizkou teplotou muze dojit k tomu ze lednicka
> kde je termostat neztraci tolik chladu takze malo spina kompresor.
> Mrazak ale ztraci porad dost takze muze dojit ke zvysovani teploty
> v marazaku nad povolenou mez - zjevne mrazak nema vlastni termostat.
> Workaround je prihrivat zarovkou termostat v lednici aby kompresor
> casteji spinal. Jak mazane..

jak to tak čtu, tak mám pocit, že jsem si myslel, že jednomotorové
ledničky mají nějaký trojcestný ventil, který přesouvá chladivo podle
potřeby mezi mrazák a ledničku. Ale někdy na to byla reklama, takže to
asi nemá každá.
A proto chytré hlavičky v sovětském svazu vymysleli, že se místo
správného poměru distribuce chladiva rozsvítí světýlko a tím ohřejí
prostor v lednici na úkor mrazáku.