Re: [OT] Bukvy - Re: [OT] Trvale žhnoucí světlo v ledničce

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Duben 11 11:28:58 CEST 2017

Problém je, že rusové ani ruština za to ale vůbec nemůže.

Existuje spousta nepříjemných otázek, za jejichž zodpovězení pak dýcháte
filtrovaný vzuch skrz mříže. Pravda se i dnes nesmí.

Ale naťuknout beztrestně to trochu můžu. Napřed ale přestaňte papouškovat co
říká většina. Je to jinak.

Víte že Brežněv nebyl Rus?
Byla zanedbatelná menšina rusů v sovětských a postsovětských vládách od roku
1917?
Víte aspoň rámcově co je to mafiánský systém "střecha"?
Myslíte že Gorbačov byl "zlej"?
Myslíte si že aspoň trochu znáte pravý důvod, proč k nám vtrhla vojska
Varšavské smlouvy v roce 1968?

Pokud na jedinou otázku odpovíte NE, tak studujte.

Když odpovíte na všecko ANO, tak už nemůžete mluvit o nějaké nenávisti k
ruštině nebo rusům.