Re: Sloupová vrtačka - řízení otáček

Úterý Duben 11 06:49:52 CEST 2017

Pri spravnem nastaveni motor dostava prubeh napeti presne tak, jak ma
byt, nejmensi ztraty, nejplynulejsi chod a dalsi pozitiva...
Jine metody muzou asi vest ke zbytecne velkym jalovym proudum atp.
U asynchronniho motoru to bude asi min kriticke, ale u synchroniho se v
podstate reguluje cinna a jalova slozka proudu na pozadovanou hodnotu, u
vetsiho motoru (500W) me az prekvapilo, jak mala odchylka staci k
extremnimu narustu fazovych proudu (desitky A).