[OT] Trvale žhnoucí světlo v ledničce

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Duben 11 00:20:14 CEST 2017

tuto to popisuju rozumnejsie
http://либхер.бел/product-tag/sistema-coolplus/?orderby=price

ak to chapem spravne: pri jednokompresorovych chladnickach, ked je
teplota miestnosti nizka, nie je potrebne casto pustat kompresor, lebo
interier chladnicky (nie mrazaku) si dlho drzi nizku teplotu. tym ze sa
nespusta kompresor, moze sa mrazak rozmrazit. tak nechaju slabo svietit
ziarovku, aby sa teplota v chladnicke umelo rychlejsie zvysovala, co
zase sposobi castejsie spinanie kompresora.

tak som to teda pochopil, hodnotit to nemienim :-)

miro