Re: Sloupová vrtačka - řízení otáček

Pondělí Duben 10 21:37:44 CEST 2017

V čem je vlastně výhoda toho vektorového řízení? Dokázal bych si
představit, že se podle zatížení bude měnit sycení motoru. Ale pokud
nevektorový měnič bude udržovat maximální přípustné sycení, asi motor
bude mít větší spotřebu naprázdno, větší hlučnost, ale nejspíš stejnou
sílu ... nebo je moje představa úplně scestná?
Anděl