elektromery

AZe aze na seznam.cz
Sobota Duben 8 20:07:36 CEST 2017

No právě tím pátým, zelenožlutým drátem, se vede ta ekologická elektřina.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Sent: Saturday, April 08, 2017 8:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: elektromery

Nevím přesně, jak je 3f rozvodů.
Ale určitě to tam taky nějak funguje, jinak bychom už je dávno zakázali,
kdyby to
nešlo recyklovat. Možná se některý z těch drátů používá střídavě v obou
směrech.

Nakonec tomu by odpovídalo i to, že dneska už musí být každý 3f rozvod
5-drátový, přitom dřív se běžně tahaly 4-drátové. Tak ten 5. drát to buď
nějak kumulovaně vede zpět, nebo se používá pro řízení směru na těch
ostatních drátech.

Já té elektrice zas tak moc do podrobna nerozumím, já jsem hlavně ekolog.

PL