elektromery

balu balu na k-net.fr
Sobota Duben 8 11:38:27 CEST 2017

tak logika by v tom nejaka mohla byt. Vsetci vyrobcovia tlacia energiu
do jednej siete. Pokial jeden distributor preda len tolko, kolko ma
vyrobene - straty v distribucii tak je to podla mna ok.

Horsie je, ked ponukaju napriklad energiu z obnovitelnych zdrojov (vo
Svajciarsku napr. z vody), pytaju za to viac penazi (ano, najdu sa
ludia, ktori dobrovolne platia viac, lebo si myslia, ze je to spravne),
ale nakoniec toho predaju 10x tolko ako sa v tej vodnej elektrarni
vyrobilo :-))

b.