ukazatel typu void to char

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Duben 7 21:47:53 CEST 2017

Hlavně mi teda není jasné, k čemu je potřeba přetypovávat výsledek funkce na void.

PH

From: tomas mainzer

nevim co na to norma (mozna to nejak definuje, rad se poucim), ale prijde mi ze kazdy uhoz v tom radku smrdi prusvihem ;-)

doplneni: tak gcc ma v tom ohledu odchylku od normy C a definuje sizeof(void)==1 se vsemy dusledky pro pointerovou aritmetiku.

Ale pretypovani na (void) mi stale prijde divne. co takto:
*((unsigned char*)(pObj++)) = _eeprom_read(ee_addr++);