STM32F (302) - bootloader, beh funkce z RAM

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 7 10:56:45 CEST 2017

Vo vseobecnosti, taku funkciu musite prelozit bud ako PIC (co tu nie je
nazov rodiny mcu ale skratka pre Position Independent Code), co je menej
typicke; alebo linkeru predpisat aby jej virtualnu adresu mapoval do RAM
kde ju chcete umiestnit. Linkeru samozrejme musite predpisat aj kam v RAM,
a vo FLASH musite mat rutinu, ktora ju tam pred prvym pouzitim premiestni.

Ak chcete pouzivat prerusenia, tak este musite premiestnit do RAM aj
tabulku vektorov a presmerovat procesor na nu.

To vsetko je silne zavisle od suity prekladaca, ktoru pouzivate. To vsetko
sa dost podoba na inicializovane premenne, takze tam sa da tak trocha
inspirovat.

Ale ja osobne by som do takehoto nesiel, znie to ako recept na pokazenie si
cielovej aplikacie nepodarenym bootloadovanim.

wek