OT: Kamera do auta

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Duben 7 10:29:53 CEST 2017

Ještě bych upřesnil, aby nedošlo k mýlce, když si to tak čtu. Je k ní spousta příslušenství, ale v balení toho moc není. Jeden univerzální držák, co očividně moc nefunguje a tuším nálepka se suchým zipem a možná ještě nějaká blbost. Ale jinak jde koupit originál kapacitor místo baterky, delší káblík k čočce, několik verzí čočky a nejspíš i nějaký lepší držák. A taky jsem viděl náhradní díly, to je taky fajn.