Re: Impulsy z plynoměru

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Duben 7 10:28:26 CEST 2017

tady http://www.mericidum.cz/snimace na to sli od lesa...

*U plynoměrů se rovněž používá výstup S0, ale oproti elektroměrům se
vyskytuje mnohem méně často. Zjišťoval jsem proto u svého dodavatele plynu
(Středočeká plynárenská / RWE) možnost jeho doplnění. K mému velkému
překvapení mi distribuční společnost namontovala přídavný modul s impulzním
výstupem zcela zdarma. V druhém případě již distributor tak vstřícný nebyl.
Pro drobné kutily neměl pochopení.*

Tak treba by to plynarenska namontovala nebo aspon dodala.

PK