Re: Impulsy z plynoměru

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Duben 7 10:14:56 CEST 2017

Zdravim,

mam ten isty plynomer a skusal som halovku na arduino module. Pohral som
sa s trimrom a funguje to. Zapne kusok pred nulou, vypne kusok pred
jednotkou. Cidlo pod poslednou cislicou zospodu v tom vybrani, cidlo je
vecsou plochou k plynomeru, zrezanou plochou od. Senzor ma na sebe 3144.
http://www.mpja.com/images/31587-large.jpg

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.