OT: Kamera do auta

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Duben 6 22:23:22 CEST 2017

Tak kamera nahrava porad, lze nastavit i zaznam na integrovanou baterii
kdyz vypnu auto.
Kamera nedetekuje naraz.  Nehoda se stala zrovna po tech 15 minutach,
kdyz kamera nahrava dalsi 15 min sekcvenci a 2 minuty dela neco (asi
bootoje linux ) , des proste silena shoda nahod, tak presne nejsou ani
svycarske hodinky.
Mam celou cestu od baraku a posledni zaznam konci cca 1 km od mista
nehody coz je prave 15 minut cesty.
Dalsi sekvence uz nataci stojici auto.
Naraz to nebyl zadna tragedie jen pokrcene plechy, auta pojizdne,
airbagy jsou na svych mistech. Kazdopadne prusvih by byl, kdyby se stala
vazna nehoda s vaznym zranenim,pripadne  vinik z mista ujel a zaznam by
tam nebyl.

Zaznam na 4Gb Sd kartu je nekolik hodin, mam ji jen pro pripadnou
nehodu, kdyby byly problemy, ale jak je videt, mezi prechody  na novou
sekvenci ma prostoj pres minutu, proste spatne udelany soft...Kartu jsem
vymenil za jinou, mam prozirave v aute 3 ks ;-)
Nevim na co potrebuje  tolik casu pro zahajeni dalsiho nahravani.
Jina slozka tam neni.

LK