RE: Výběr vhodného frekvenčního měniče

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Duben 6 12:44:14 CEST 2017

Musim sa ist pozriet do niektorej z automobiliek aku plantaz pouzivaju

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Thursday, April 06, 2017 12:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: Výběr vhodného frekvenčního měniče

Ano presne to. Do spotrebnej elektroniky sa veci nedavaju kym ich tam naozaj netreba, aby boli veci lacne. Spominala sa tu cena menica 4800 Kc, predstav si ako by sa na teba pozerali, keby si taketo povedal pred 20 rokmi :) Ked sa to uz neda obkecat tak sa musi filtrovat a niekto to musi zaplatit. Potom uz menic nestoji 4800,-

Ved si videl nase filtre a kompenzatory ked si bol na exkurzii. Filtruje a kompenzuje sa centralne v 500MVAr stanici o rozlohe zhruba hektar :) len pozemok ma hodnotu vela milionov eur :))