SDR a RPi

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Duben 5 20:20:24 CEST 2017

Zdravim,

ja to prave na tebletu po vecerech v posteli pouzival a neprislo mi to
nejak extra spatne. a to pritom jsem docela zaujat proti matlani ...
ale jo, neni to mys, nejaky posluchacsky contest s tim bych taky nechtel
absolvovat

kazdopadne jsem videl uz horsi soft na ovladani na tabletu
ale ne kazdemu to musi sedet
:)

   Sam