SDR a RPi

michal.grunt na gmail.com michal.grunt na gmail.com
Úterý Duben 4 22:14:01 CEST 2017

Když tu nedávno byla řeč u subj neexistuje jednoduchý kus HW který se připojí k RPi (či jiné podobné destičce) ve kterém bude v USB WiFi a software pro Android, abych to mohl sledovat/poslouchat na tabletu/telefonu? Jde mi o kmitočty cca 3.5Mhz a 7.1Mhz. Kmitočty cucám z hlavy jsem v tom úplný amatér… jde o ty amatérská KV pásma (pro občasné poslouchání). Momentálně mám rádio Tescum, které ty kmitočty umí, ale ergonomie ovládání je nula a v noci v posteli (na chvilku před spaním…) ve tmě je s ovládáním docela potíž a projíždět pásmo na slepo je opruz. Asi by se to dalo vygooglit, ale třeba s tím má někdo praktickou zkušenost a vyvaroval bych se slepých uliček...

Děkuji, MG