Re: Výběr vhodného frekvenčního měniče

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 4 14:39:03 CEST 2017

Ja mam vsude v dilne Sinamics G110:

https://www.elektromotory.cz/goods/index/id/2504

pokud se nakonfiguruje tak jej lze ovladat pres tri vstupy - on/off, zmena
smeru a analogovej vstup 0-10V

tatovi je jsem vsude k nim pripojil jen potenciometr a tripolohovej
dvojitej prepinac. Muze pak jednim cvaknutim tcit treba na soustruhu doleva
nebo doprava a potakem menit otacky. Tim BOP panelem si nakonfigurejet
veskere dalsi vec a je jej mozne sundat a provozovat to bez nej.