Re: Kondenzace vlhkosti v krabičce

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Duben 3 22:43:10 CEST 2017

Já mám už tři roky na kopci v Orlických horách na stožáru radioamatérský
maják.
viz http://www.ok1kuo.cibs.cz/cz/galerie-detail/?item=42&backlist=40
Je tam topení udržující teplotu na cca 23° C i v mrazech.  Žádná vlhkost se
tam
tedy nesráží.  Na vytápění i v nejhorších mrazech a větru stačí cca 15W.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW