Re: GME v Brně

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Duben 3 00:59:45 CEST 2017

Zdravim,

no prave v patek jsem chtel nakoupit nejakou bizuterii. zaparkuji a
ejhle, oni to zrovna stehovali.
na svobodak autem nezajedu ani nahodou, takze bud od vankovky, nebo
nekde platit.
kolem to je jeste horsi, protoze to tam docela hlidaji - sesednout a
tlacit. a tam zas neni kam 'zaparkovat'.
malokdo z prespolnich jede nakoupit do gm vlakem/busem.

proste toto fakt nechapu. nemaji nejakeho noveho vedouciho? co predtim
delal v nejakem butiku ...
ale co, je to jejich volba.

:)

   Sam