Re: DPS v Číně

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 1 23:47:08 CEST 2017

Tak v Excelu 2003 to taky nechodí. Spadne to do nějaké chyby ve VBA.

Je to takový dost smutný pocit, když se říká a píše, jak v té Číně je to
sice
levné, ale zase k tomu nejsou ty naše kvalitní evropské služby.
Hmm, ale v té Číně jim ten on-line výpočet chodí, na rozdíl od toho úžasného
evropského hi-level servisu.
:-(

PL